неделя, 8 септември 2019 г.

Какви номера ни прилагат като потребители - част VI

Когато прочетох за това изследване много се озадачих и реших, че е пълна глупост. Ако персоналът в магазина се държи грубо, клиентите били склонни да купуват повече. Да бе, не само, че няма да пазарувам още стоки, но дори няма да стъпя повече в кварталния хранителен магазин, ако жената на касата се държи като селянка. После обаче прочетох, че в изследването става въпрос за скъпи бутици като Gucci, където се продават луксозни маркови стоки. Там грубото поведение на персонала карало клиентите да мислят, че ги имат за недостойни да пазаруват на тези места и за да докажат, че имат кинти да си позволят скъпи ненужни работи, хората започвали да пръскат повече пари.

Изследването допълва, че при проведени опити в масовите супермакети (подобни на веригите Била, Фантастико и т.н.) този ефект не се проявявал. Много ясно!

Източник


Няма коментари:

Публикуване на коментар