вторник, 1 ноември 2016 г.

Питайте въпроси в Интернет

Сигурен съм, че много от читателите на моите сайтове ще се съгласят, че "Мистерика" и другите мои по-малки блогове са надежден и ценен източник на информация по много теми. Не случайно казвам това именно днес, 1 ноември, Ден на народните будители. Колкото и да съм скромен, не бих отрекъл, че понякога се чувствам като един съвременен будител отварящ очите на хората. Но нищо не е перфектно, дори и "Мистерика". Какво да правим ако имаме въпрос, на който тук няма отговор? Къде да го зададем? В Интернет има редица сайтове, където всеки може да зададе въпрос с надеждата да получи отговор от някой друг потребител. За жалост все още не съм намерил достатъчно добър български сайт, който да си струва да се спомене....което от друга страна ми дава идея - може би аз трябва да направя такъв?

Давам два сайта на английски, които според моето лично мнение са едни от най-добрите в тази категория. Първият е:


Ето един пример. Някой е снимал странен плод и пита "какво е това", получил е 237 отговора.


Вторият сайт е подсекция към сайта Hacker News. Въпросите като цяло са компютърно насочени, но има и изкючения.

Ask Hacker News

Няма коментари:

Публикуване на коментар