сряда, 12 октомври 2016 г.

Лъжи, които не трябва да казвате на доктора си

Знам, хората не обичат да си признават грешките, но в случая става въпрос за нашето здраве. Лично аз наскоро бях при лекар и за малко да излъжа на един негов въпрос (кога за последно съм взимал едно лекарство, което не е трябвало въобще да взимам). Но проявих здрав разум и казах истината. Правете го и вие.

Опасни лъжи:

1. Да, взимам предписаните от вас лекарства, както ми казахте.

2. Не, не взимам никакви лекарства / медикаменти сега / скоро.

3. Не съм ял / пил нищо преди тази операция.

4. Не пия толкова много алкохол.

5. Аз? Пушач? Пфффф

6. Не вземам наркотици.

7. Правя упражнения редовно и ям здравословна храна.

8. Не вземам чак толкова много болкоуспокояващи.

9. Не ме боли.

10. Естествено, че разбрах всичко, което ми казахте.

Източник


Няма коментари:

Публикуване на коментар