неделя, 3 ноември 2019 г.

Какви номера ни прилагат като потребители - част X

Всички знаем, че захарните изделия нарочно се слагат при касите в супермаркетите, та докато родителите с деца чакат да им дойде техния ред, децата да им мрънкат, че искат нещо сладко и в крайна сметка да им го купят. Този психологически трик е доведен до съвършенство с това, че лакомствата не просто се поставят при касите, ами се нареждат на рафтовете на височина малко над обичайния детски ръст. Установено е, че когато детето гледа към шоколадите и другите сладки от долу на горе, на него е много по-вероятно да му се дояде.

Също така децата е по-вероятно да поискат нещо да им бъде купено, ако на кутиите и опаковките има анимационни герои, които сякаш гледат право в тях.

Източник


Няма коментари:

Публикуване на коментар