понеделник, 12 януари 2015 г.

СЪМНИТЕЛЕН ХАК: Мастиленоструен печат върху дърво

На долното видео един човек толкова убедително показва, че може с обикновен мастиленоструен принтер да се отпечатват изображения върху дърво, че почти му повярвах.




ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ: Ако обаче не сте готови да поемете риск, не се занимавайте с това.

Е, аз съм склонен да рискувам и реших да пробвам. Добрата новина е, че поне принтерът ми не се повреди, лошата е, че нищо не се получи, но признавам може би не избрах добра повърхност - полираното ми бюро.

Но да караме по реда си, следвах инструкциите и отпечатах една картинка върху лепящ се лист, след което го пльоснах върху бюрото ми.


Реших да заснема момента на "изненадата":



Както виждате, не стана:


Нито беше добре нанесено мастилото върху дървото, нито беше засъхнало, както е видно от долната снимка и видео. Склонен съм обаче да повторя опита с необработена гладка дървена повърхност.



Обновление: хм, не се получи и на сухо нелакирано дърво.

Няма коментари:

Публикуване на коментар