петък, 30 януари 2015 г.

Когато не можете да се свържете със Скайп (или с някоя друга онлайн услуга)

Вчера имах проблеми със Скайп - упорито не искаше да се свързва. Тогава намерих този сайт на който може да се види в кои частни на земното кълбо има трудности при свързването:


Върху България имаше бледожълто петно, а в части от западна Европа се виждаха големи червени петна. Така разбрах, че вероятно "проблема не е в моя телевизор". Изчаках и след известно време успях да се свържа. Ето в момента какво е състоянието със Скайп в Европа (няма червени зони, а България е изцяло чиста):


Въпросният сайт "Downdetector" следи още десетки онлайн услуги - Гугъл, Фейсбук и много които дори не съм ги чувал. Така че ако имате проблеми да ви зареди някоя услуга, погледнете тук, може да е от следените:

https://downdetector.co.uk/

2 коментара:

  1. Знам, че няма общо с темата, но не можах да намеря друг изход освен да поискам помощ от някой хакер. Имам голям проблем с някой профил във фейсбука. Някой ме заплашва и оръжието му са старите съобщения и снимки. Някой от вас може ли да ми помогне. Единственото, което искам, е да се изтрият съобщенията между мен и оня. Моля ви се, от това зависи бъдещето ми, животът ми. Ако някой може да ми помогне, за човещина, нека ми пише, ще му дам линка на въпросния използвач. Още веднъж ви моля, защото аз не съм хакер и не разбирам от тези неща. А адски се нуждая от нечия помощ, много. https://www.facebook.com/ayse.fevzi.1 този линк е мой и оттук можете да ми пишете, за да ви дам информация за въпросния. Но моля ви се не хаквайте моят профил, аз самата се нуждая от помощ. Благодаря ви.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз самия не съм много по Фейсбук, но до колкото знам можеш да деактивираш / изтриеш изцяло профила си там, може би това е краен вариант, но би трябвало да свърши работа.

      Изтриване