четвъртък, 25 декември 2014 г.

Как да устоим на "неустоимите" рекламни преложения

Постоянно от телевизия, интернет, вестници и улични реклами ни заливат с неустоими рекламни предложения за мобилни телефонни планове, интернет пакети, стоки на изплащане, кредити. Един от любимите похвати е да се опитат да ни убедят колко малко плащаме, като ни показват сумата за ден. Предполагам сте виждали реклами от рода на "за по-малко от два лева на ден", "на цената на едно кафе" и т.н.

В крайна сметка си казваме - "какво толкова са 2, 5, 10 лв...". Само че преди да се решите, първо си направете една проста сметка - умножете дневната сума, която рекламират по 30, после по 12 - така ще получите сумата за година (без 5 дни, което е без съществено значение).

Един пример:

"Само два лева на ден" е 2 х 30 х 12 = 720 лв

Е, сега вече по-вярно може да си прецените дали това което ви предлагат, било то телефонен апарат, тарифен план и т.н. за "само два лева на ден" си струва парите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар